Skip to content

Często zadawane pytania

Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami.

  • Z interpretacji możesz skorzystać online na stronie laboratorium lub placówki medycznej, z którymi współpracujemy. 

    Należą do nich m.in.: Diagnostyka, badaj.to, Śląskie Laboratoria Analityczne, uPacjenta, Lab-med, Korlab, Dilab, Radomskie Centrum Onkologii i Radomskie Centrum Rodziny.

    Wystarczy zalogować się do portalu, gdzie odbierasz wyniki online. Obok wyników znajdziesz przycisk do interpretacji.

     

  • Tak, interpretacja jest darmowa u następujących partnerów: Diagnostyka, Śląskie Laboratoria Analityczne, badaj.to, uPacjenta, Lab-Med, Radomskie Centrum Onkologii i Radomskie Centrum Rodziny.

     

  • Z interpretacji mogą skorzystać pacjenci powyżej 18. roku życia (z wyjątkiem kobiet w ciąży).

    • W laboratoriach partnerskich: osoby, które kupiły badania laboratoryjne (online lub stacjonarnie).  
    • W partnerskich placówkach medycznych: osoby, które są ubezpieczone w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ).

     

  • Zazwyczaj zajmuje to tylko kilka minut – interpretacja jest gotowa natychmiast po wypełnieniu odpowiedzi na pytania medyczne. 

    Pamiętaj, że ankieta medyczna jest dynamiczna, a jej długość zależy od odpowiedzi, które udzielasz. Najczęściej zajmuje 2-3 minuty, ale może się zdarzyć, że będziemy potrzebowali więcej czasu, by dopytać o wszystko to, co ważne z perspektywy Twojej interpretacji.

     

  • Ponieważ to właśnie dzięki niej interpretacja jest przygotowywana specjalnie dla Ciebie.

    Bierze pod uwagę Twoją indywidualną sytuację, m.in. wiek, płeć, odczuwane objawy, przyjmowane leki i suplementy, zdiagnozowane choroby, występujące czynniki ryzyka.

    Bez niej interpretacja po prostu nie byłaby prawidłowa.

     

  • Oczywiście! System automatycznie zapisuje Twoje odpowiedzi. Możesz spokojnie wrócić do wypełniania w dowolnym momencie — wszystko będzie czekać na Ciebie tam, gdzie skończył_ś.

     

     

  • Konsultacja z Zespołem Medycznym to darmowa usługa, z której możesz skorzystać w ramach interpretacji.

    Na dole Twojego Raportu Zdrowia znajduje się formularz kontaktowy. Wystarczy, że napiszesz swoje pytanie i podasz adres e-mail, na który chcesz otrzymać powiadomienie o odpowiedzi. 

    Pamiętaj, że ta konsultacja służy wyłącznie w celu zadania pytania odnośnie Twojej interpretacji.

  • Interpretacja jest możliwa tylko dla wyników dostępnych cyfrowo w systemie naszego partnera

    • Jeśli odebrał_ś już wyniki stacjonarnie: zaloguj się do portalu odbioru wyników online, aby skorzystać z usługi. 
    • Pamiętaj, że wyników w formie papierowej nie można wgrać ani przesłać do systemu w celu analizy.

     

     

  • Nie, ponieważ nasz system został zaprojektowany tak, aby szanować Twoją prywatność: 

    • Twoje wyniki z konkretnego pojedynczego zlecenia są nam przekazywane tylko wtedy, gdy się na to zgodzisz. 
    • Twoja zgoda na interpretację jednego zlecenia nie daje nam wglądu w inne wyniki w systemie partnera.

    Jeśli chcesz, możesz skorzystać z interpretacji dla każdego zlecenia osobno.

     

  • Może się tak zdarzyć z kilku powodów:

    • część badań nie jest objęta usługą interpretacji (pełną listę znajdziesz tutaj),
    • uruchomił_ś interpretację, zanim wszystkie wyniki były dostępne w systemie,
    • niektóre wyniki należą do innego zlecenia – pamiętaj, że każde zlecenie trzeba interpretować osobno.

     

     

  • Nie. Zespół Medyczny nie interpretuje wyników przesłanych bezpośrednio przez pacjentów – analizujemy tylko te badania, które są objęte usługą i które były dostępne w systemie naszego partnera w momencie rozpoczęcia interpretacji.

    Pełną listę interpretowanych badań znajdziesz tutaj.

     

  • Tak. Do interpretacji wyników korzystamy z certyfikowanego wyrobu medycznego, zgodnego z RODO. Twoje dane są w pełni chronione. Dowiedz się więcej w Polityce Prywatności.