Często zadawane pytania
Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami.
Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami.
Z interpretacji możesz skorzystać online na stronie laboratorium lub placówki medycznej, z którymi współpracujemy.
Należą do nich m.in.: Diagnostyka, badaj.to, Śląskie Laboratoria Analityczne, uPacjenta, Lab-med, Korlab, Dilab, Radomskie Centrum Onkologii i Radomskie Centrum Rodziny.
Wystarczy zalogować się do portalu, gdzie odbierasz wyniki online. Obok wyników znajdziesz przycisk do interpretacji.
Tak, interpretacja jest darmowa u następujących partnerów: Diagnostyka, Śląskie Laboratoria Analityczne, badaj.to, uPacjenta, Lab-Med, Radomskie Centrum Onkologii i Radomskie Centrum Rodziny.
Z interpretacji mogą skorzystać pacjenci powyżej 18. roku życia (z wyjątkiem kobiet w ciąży).
Zazwyczaj zajmuje to tylko kilka minut – interpretacja jest gotowa natychmiast po wypełnieniu odpowiedzi na pytania medyczne.
Pamiętaj, że ankieta medyczna jest dynamiczna, a jej długość zależy od odpowiedzi, które udzielasz. Najczęściej zajmuje 2-3 minuty, ale może się zdarzyć, że będziemy potrzebowali więcej czasu, by dopytać o wszystko to, co ważne z perspektywy Twojej interpretacji.
Ponieważ to właśnie dzięki niej interpretacja jest przygotowywana specjalnie dla Ciebie.
Bierze pod uwagę Twoją indywidualną sytuację, m.in. wiek, płeć, odczuwane objawy, przyjmowane leki i suplementy, zdiagnozowane choroby, występujące czynniki ryzyka.
Bez niej interpretacja po prostu nie byłaby prawidłowa.
Oczywiście! System automatycznie zapisuje Twoje odpowiedzi. Możesz spokojnie wrócić do wypełniania w dowolnym momencie — wszystko będzie czekać na Ciebie tam, gdzie skończył_ś.
Konsultacja z Zespołem Medycznym to darmowa usługa, z której możesz skorzystać w ramach interpretacji.
Na dole Twojego Raportu Zdrowia znajduje się formularz kontaktowy. Wystarczy, że napiszesz swoje pytanie i podasz adres e-mail, na który chcesz otrzymać powiadomienie o odpowiedzi.
Pamiętaj, że ta konsultacja służy wyłącznie w celu zadania pytania odnośnie Twojej interpretacji.
Interpretacja jest możliwa tylko dla wyników dostępnych cyfrowo w systemie naszego partnera.
Nie, ponieważ nasz system został zaprojektowany tak, aby szanować Twoją prywatność:
Jeśli chcesz, możesz skorzystać z interpretacji dla każdego zlecenia osobno.
Może się tak zdarzyć z kilku powodów:
Nie. Zespół Medyczny nie interpretuje wyników przesłanych bezpośrednio przez pacjentów – analizujemy tylko te badania, które są objęte usługą i które były dostępne w systemie naszego partnera w momencie rozpoczęcia interpretacji.
Pełną listę interpretowanych badań znajdziesz tutaj.
Tak. Do interpretacji wyników korzystamy z certyfikowanego wyrobu medycznego, zgodnego z RODO. Twoje dane są w pełni chronione. Dowiedz się więcej w Polityce Prywatności.